« 念願の… | Main | 返してね »

Monday, July 09, 2012

ハイテンションの朝

120709_08090001


東京から京都に行くには…

新幹線 bullettrain に乗るよね ?!
今朝も4時起きで…
朝からドキドキ ワクワク ソワソワ キョロキョロ してたけど
無駄だった sweat02

どっと疲れましたわ~ gawk

あ…で、そんな私は今日、ウワサの大阪土産
【面白い恋人】をいただきました。

なーんも面白くなかったけどね gawk と思いながら coldsweats01

|

« 念願の… | Main | 返してね »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/84580/55181810

Listed below are links to weblogs that reference ハイテンションの朝:

« 念願の… | Main | 返してね »