« 貸切公演 → Party | Main | 判明 »

Tuesday, March 12, 2013

休演日

P3110003


birthday 昨日のケーキ birthday

大丈夫だろうか二日酔い(笑)
若いから心配はないか… wink

まさか、Tamaさまor関係者を呼ぶわけにも行かず
正気だったお友達と私で、無事に送り届けました。

どうやらTamaさまも打上げだったようなので
いくら何でもお迎えには来てくれなかっただろうけど(笑)


お陰で、夜中 night にお散歩までしちゃったーーー eye

|

« 貸切公演 → Party | Main | 判明 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/84580/57078127

Listed below are links to weblogs that reference 休演日:

« 貸切公演 → Party | Main | 判明 »