« 使い切れるかな… | Main | 夏休み2日目 »

Sunday, September 01, 2013

夏休み1日目

Ment02


4日間の短い夏休みの始まり note

見たいモノがありまして…(笑)

ちょっとなつかしい場所にお出掛けしてみました bleah

shine eye shine eye shine eye shine

あの頃は、寒かったのになぁ… confident


|

« 使い切れるかな… | Main | 夏休み2日目 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/84580/58154148

Listed below are links to weblogs that reference 夏休み1日目:

« 使い切れるかな… | Main | 夏休み2日目 »