« あるよね?! | Main | オトナ買い »

Friday, February 21, 2014

密かに…

2


玉活 して来ました wink

お友達が仕事終わりに合わせて品川まで来てくれてランチ restaurant

それから腹ごなしに(?!) キョロキョロ eye しながら散策

“いつか行ってみよう sign03 ” とは思っていたけれど

なかなか行けずに早5年 ?! ぐらい経ってしまってた sweat01

移転されてなくて良かった~ lovely

|

« あるよね?! | Main | オトナ買い »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/84580/59259963

Listed below are links to weblogs that reference 密かに…:

« あるよね?! | Main | オトナ買い »