« シーサー | Main | 実家 »

2014.09.13

ソーキそば

Soba


皆様におススメされたお店でいただいて参りました noodle

美味し…く…?!
いただきましたが…
もぅ食べる事は、無いかなぁ… sweat02

そぅ… 私はラーメンも蕎麦もそうめんも…
キライなんだよね… ng

全く食べられないワケじゃないけれど
まず、自分からは手を出さない…
なのでゴメンナサイ weep

|

« シーサー | Main | 実家 »

Comments

Post a comment



(Not displayed with comment.)


Comments are moderated, and will not appear on this weblog until the author has approved them.



TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/84580/60390934

Listed below are links to weblogs that reference ソーキそば:

« シーサー | Main | 実家 »